آیت‌‌الله علما: تکیه بر توانمندی داخلی تنها راه مقابله با تحریم‌هاست
محل تبلیغات شما


ورود اعضا


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




میزان رضایتمندی شما از مطالب سایت:





تبليغات
محل تبلیغات شما

به گزارش خبرگزاری فارس، آیت‌الله شیخ مصطفی علما در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته کرمانشاه اظهار کرد: نکته مهمی که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری است و دولت و مردم باید بدان توجه کنند، تکیه بر توانمندی داخلی و اقتصاد مقاومتی است.

وی تاکید کرد: از وقتی ‌که دستگاه دیپلماسی وارد مذاکره شده (مذاکرات وزیر امور خارجه در ژنو)، پنج بار تحریم علیه ملت ایران اعمال شده است.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه رهبر فرزانه انقلاب دلیل دشمنی استکبار را مخالفت با پیشرفت و استقلال ملت ایران بیان فرمودند، ادامه داد: دستگاه دیپلماسی باید کار خود را انجام بدهد، اما مراقب و مواظب مواضع و اقدامات طرف مقابل نیز باشد.

خطیب جمعه کرمانشاه با تاکید بر اینکه جوانان شیعه و سنی باید قدرت ولایت را ببینند، گفت: آمریکا پشتیبان اسرائیل بود که نتوانست کاری از پیش ببرد و نتانیاهو اعلام کرد ایران از غزه حمایت کرده است.

وی با بیان اینکه 14 شهریور ماه مصادف با شهادت آیت‌الله قدوسی و سرتیپ وحید دستجردی است، تصریح کرد: 17 شهریور ماه جمعه خونین در میدان ژاله تهران و کشتار جمعی از مردم به‌دست ماموران ستم‌شاهی پهلوی رخ داد.

علما به وفات آیت‌الله سیدمحمود طالقانی نخستین امام جمعه تهران در 19 شهریور ماه سال 1358 اشاره کرد و متذکر شد: این عالم مجاهد و مبارز تمام عمرش را در تبعید و زندان گذراند و 20 شهریور ماه شهادت دومین شهید محراب آیت‌الله مدنی به‌دست منافقان در سال 1360 اتفاق افتاد.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به قرار گرفتن در دهه کرامت، یادآور شد: لقب معروف و مشهور امام هشتم (ع)، رضا است و ایشان 54 سال عمر با برکت داشتند.

خطیب جمعه کرمانشاه خاطر نشان کرد: امام رضا (ع) 20 سال امامت کردند و مأمون با تمام قدرتی که داشت، جایگاه امام رضا (ع) را تحمل نمی‌کرد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


RSS

Powered By
loxblog.Com